منتدى الراعى

سلام رب المجد معك زائرنا العزيز
منتدى الراعى يرحب بك


اذا كنت مسجل لدينا فيمكنك الضغط على دخول لمشاهدة ومساهمة موضوعات المنتدى
اذ لم تكن مسجل لدينا فيسعدنا انضمامك لأسرة المنتدى عن طريق التسجيل


ملحوظة لابد من ان تكون عضو مسجل لدى المنتدى لتتمكن من رؤية جميع أقسام المنتدى مثل منتدى الحصريات
أسرة منتدى الراعى


المواضيع الأخيرة
» مجموعة فقرات باور بوينت للاجتماعات والمؤتمرات (تم تعديل الروابط)
الجمعة 13 فبراير 2015 - 5:24 من طرف pefapefa

» نبذة عن التقليد الكنسي ( بور بوينت )
الثلاثاء 1 يوليو 2014 - 3:21 من طرف isisboles

» سلسلة إظهار العهد الجديد فى العهد القديم - مقدمة
الأربعاء 5 مارس 2014 - 17:22 من طرف sallymessiha

» فقرات باور بوينت - الجزء السابع
الأحد 15 ديسمبر 2013 - 17:59 من طرف vivin

» القديسة إيلارية
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:55 من طرف sallymessiha

» الناسكات والغربان
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:52 من طرف sallymessiha

» كتاب قصة الخليقة
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:50 من طرف sallymessiha

» تسبحة العذارى _ ميثوديوس الأوليمبي
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:46 من طرف sallymessiha

» أعظم موهبة _ يوحنا ذهبي الفم
الخميس 21 مارس 2013 - 0:37 من طرف sallymessiha

» مهرجان التنمية البشرية السنوى
السبت 2 فبراير 2013 - 18:47 من طرف stmaryaiad

» هز فؤادى صراخك يوما
الأربعاء 19 سبتمبر 2012 - 23:06 من طرف الصليب الخشب

» الدورات التدريبية المدعمة لشهر سبتمبر
الأحد 9 سبتمبر 2012 - 2:30 من طرف stmaryaiad

» الفتاة التى وقعنا كلنا فى حبها
الإثنين 3 سبتمبر 2012 - 18:04 من طرف اكرم السوداني

» بيان هام لكل الخدام
الأحد 19 أغسطس 2012 - 22:43 من طرف stmaryaiad

» دبلومة التصوير و المونتاج و الأخراج
السبت 7 يوليو 2012 - 21:22 من طرف stmaryaiad

» كنيسة السيدة العذراء مريم بعياد بك - شبرا
الأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:15 من طرف stmaryaiad

» لا تهدد الله
الأحد 20 مايو 2012 - 21:48 من طرف sallymessiha

» معانى كلمات سفر يشوع
الأحد 20 مايو 2012 - 21:46 من طرف sallymessiha

» هل يحكم الفأر الغابة بعد الأسد العجوز
الأحد 20 مايو 2012 - 21:43 من طرف sallymessiha

» نقول ثور.... يقولوا إحلبوه !!!!!
الأحد 20 مايو 2012 - 21:42 من طرف sallymessiha

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
beshoy+ - 793
 
Admin - 668
 
dark_angel - 242
 
SAMO - 177
 
sallymessiha - 157
 
soren - 155
 
Dr_Romany - 116
 
khalaf mahrous - 114
 
Peter - 103
 
zakaria - 99
 

بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم


امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف dark_angel في الأحد 8 مارس 2009 - 9:27

]من خرج من داره اكيد رايح مشوار

*********
العين بصيرة والايد قصيرة مش بتطول جرس الباب

*********
حبيبك يمضغ لك الزلط وعشان كده سنانه مكسره

*********
الباب اللي يجي لك منه الريح ... اكيد واجهته بحري

*********
اكسر للبنت ضلع ... وروح جبسها في المستشفى

*********
اللي ايده في المية ... اكيد مبلولة

*********
اللي ما بيشوفش من الغربال .... يبقى الغربال مسدود

*********
اللي نبات فيه ... أكيد هو السرير

*********
ان كنتوا نسيتوا اللي جرى ... انا بقا فاكر كل حاجة

*********
صباح الخير يا جاري ... ازيك عامل ايه؟

*********
القفة اللي ليها ودنين... شفت منها كتير في السوق

*********
لو طلع العيب من اهل العيب ... قول لهم ما يصحش كده عيب

*********
اقلب القدرة علي فمها يندلق الفول منها

********
بين البايع والشاري أكيد حرف الواو

*********
رش المية بيجيب تراوة

*********
كلام الليل مدهون بزبدة ... وكلام النهار مدهون بزيت

*********
حمارتك العارجة أكيد ما بتعرفش تمشي زي بقية الحمير

*********
ما شافوهمش وهما بيسرقوا ... عشان مكنش في حد موجود ساعتها
[/i][/b]
[/center]
[/i][/b][/i][/b][/center]
[/center]
[/center]
[/i][/b]

_________________
avatar
dark_angel
نائب المدير
نائب المدير

عدد مساهمات العضو : 242
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف Admin في الأحد 8 مارس 2009 - 10:01

So Nice Ya Man
avatar
Admin
Admin
Admin

عدد مساهمات العضو : 668
العمر : 29
الموقع : المنيا - مطاى
الكنيسة : كنيسة آفا قسطور
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://theshepherd.allgoo.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف dark_angel في الإثنين 9 مارس 2009 - 0:37

الله يخليك يا باشا نورت الموضوع

_________________
avatar
dark_angel
نائب المدير
نائب المدير

عدد مساهمات العضو : 242
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف Mena Orten في الإثنين 9 مارس 2009 - 6:54

حلوين خالص بجد يا دارك
وعلى راى المثل
من جد وجد واللى مجدش مليش دعوة بية
avatar
Mena Orten
مشرف
مشرف

عدد مساهمات العضو : 67
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف Admin في الإثنين 9 مارس 2009 - 8:26





حلوه يا اورتين
زيك طبعا



avatar
Admin
Admin
Admin

عدد مساهمات العضو : 668
العمر : 29
الموقع : المنيا - مطاى
الكنيسة : كنيسة آفا قسطور
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://theshepherd.allgoo.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف dark_angel في الإثنين 9 مارس 2009 - 8:29

و الله انتوا الاتنين احلى من بعض و نورتو الموضوع

_________________
avatar
dark_angel
نائب المدير
نائب المدير

عدد مساهمات العضو : 242
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف beshoy+ في الثلاثاء 10 مارس 2009 - 4:55

حلوين خالص يا دارك أنجل
وعلي راي المثل
أطبخي يا جارية الأنبوبة فاضية يا سيدي
avatar
beshoy+
Admin
Admin

عدد مساهمات العضو : 793
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امثال زمان خلاص ماتت شوفوا امثال سنة 2009

مُساهمة من طرف dark_angel في الثلاثاء 10 مارس 2009 - 9:12

حلوة يا بيشو نورت الموضوع

_________________
avatar
dark_angel
نائب المدير
نائب المدير

عدد مساهمات العضو : 242
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى