منتدى الراعى

سلام رب المجد معك زائرنا العزيز
منتدى الراعى يرحب بك


اذا كنت مسجل لدينا فيمكنك الضغط على دخول لمشاهدة ومساهمة موضوعات المنتدى
اذ لم تكن مسجل لدينا فيسعدنا انضمامك لأسرة المنتدى عن طريق التسجيل


ملحوظة لابد من ان تكون عضو مسجل لدى المنتدى لتتمكن من رؤية جميع أقسام المنتدى مثل منتدى الحصريات
أسرة منتدى الراعى


المواضيع الأخيرة
» مجموعة فقرات باور بوينت للاجتماعات والمؤتمرات (تم تعديل الروابط)
الجمعة 13 فبراير 2015 - 5:24 من طرف pefapefa

» نبذة عن التقليد الكنسي ( بور بوينت )
الثلاثاء 1 يوليو 2014 - 3:21 من طرف isisboles

» سلسلة إظهار العهد الجديد فى العهد القديم - مقدمة
الأربعاء 5 مارس 2014 - 17:22 من طرف sallymessiha

» فقرات باور بوينت - الجزء السابع
الأحد 15 ديسمبر 2013 - 17:59 من طرف vivin

» القديسة إيلارية
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:55 من طرف sallymessiha

» الناسكات والغربان
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:52 من طرف sallymessiha

» كتاب قصة الخليقة
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:50 من طرف sallymessiha

» تسبحة العذارى _ ميثوديوس الأوليمبي
الإثنين 26 أغسطس 2013 - 23:46 من طرف sallymessiha

» أعظم موهبة _ يوحنا ذهبي الفم
الخميس 21 مارس 2013 - 0:37 من طرف sallymessiha

» مهرجان التنمية البشرية السنوى
السبت 2 فبراير 2013 - 18:47 من طرف stmaryaiad

» هز فؤادى صراخك يوما
الأربعاء 19 سبتمبر 2012 - 23:06 من طرف الصليب الخشب

» الدورات التدريبية المدعمة لشهر سبتمبر
الأحد 9 سبتمبر 2012 - 2:30 من طرف stmaryaiad

» الفتاة التى وقعنا كلنا فى حبها
الإثنين 3 سبتمبر 2012 - 18:04 من طرف اكرم السوداني

» بيان هام لكل الخدام
الأحد 19 أغسطس 2012 - 22:43 من طرف stmaryaiad

» دبلومة التصوير و المونتاج و الأخراج
السبت 7 يوليو 2012 - 21:22 من طرف stmaryaiad

» كنيسة السيدة العذراء مريم بعياد بك - شبرا
الأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:15 من طرف stmaryaiad

» لا تهدد الله
الأحد 20 مايو 2012 - 21:48 من طرف sallymessiha

» معانى كلمات سفر يشوع
الأحد 20 مايو 2012 - 21:46 من طرف sallymessiha

» هل يحكم الفأر الغابة بعد الأسد العجوز
الأحد 20 مايو 2012 - 21:43 من طرف sallymessiha

» نقول ثور.... يقولوا إحلبوه !!!!!
الأحد 20 مايو 2012 - 21:42 من طرف sallymessiha

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
beshoy+ - 793
 
Admin - 668
 
dark_angel - 242
 
SAMO - 177
 
sallymessiha - 157
 
soren - 155
 
Dr_Romany - 116
 
khalaf mahrous - 114
 
Peter - 103
 
zakaria - 99
 

بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم


رسالة مبارك للشعب2009

اذهب الى الأسفل

رسالة مبارك للشعب2009

مُساهمة من طرف Admin في الأحد 12 أبريل 2009 - 7:41



رسالة مبارك للشعب2009



[b]***********************


ياشعبى يا حبيبى يا روحى .
يا بيبى يا حاطك فى جيبى .
يا إبن الحـــــلاااااال .

---------------------------------------------------------
يا واكل سمومك يا بايع هدومك .
يا حامل همومك و شايل جبال .
يا شعبى اللى نايم وسارح و هايم و فى الفقر عايم
و حالو دا حـــال .

-------------------------------------------------

أحبك محشش مفرفش مطنش
و دايخ مدروخ و أخر إنسطال .
لكن لو تفكر تخطط تقرر تشغللى مخك وتفتح جدال .
وتبدا تشاكل و تعمل مشاكل و تنكش مسائل و تسال سؤال .
هبهدل جنابك وأذل اللى جابك .
وهيكون عذابك دا فوق الإحتمال .

-------------------------------------------

هتقبل هحبــــــــــــــك .
هترفض هلبـــــــــــــــك .
هتطلع هتنزل هجيب لك جمااااال ....

ههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههه
[/b]
avatar
Admin
Admin
Admin

عدد مساهمات العضو : 668
العمر : 30
الموقع : المنيا - مطاى
الكنيسة : كنيسة آفا قسطور
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://theshepherd.allgoo.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رسالة مبارك للشعب2009

مُساهمة من طرف dark_angel في الإثنين 8 يونيو 2009 - 17:01

نموت نموت ويحيا جمال بس انا بهتف لجمال مبارك لحسن حد يفتكر جمال عبد الناصر المثل بيقول الحى ابقى من الميت

_________________
avatar
dark_angel
نائب المدير
نائب المدير

عدد مساهمات العضو : 242
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رسالة مبارك للشعب2009

مُساهمة من طرف SAMO في الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 3:22

واللة اصيل)
وابقى على صوتك
يمكن حد يسمعك

SAMO
مشرف
مشرف

عدد مساهمات العضو : 177
العمر : 32
الموقع : اسيوط _ديروط
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رسالة مبارك للشعب2009

مُساهمة من طرف Admin في الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 10:11


يا سامو اتكلم براحتك ماحدش يقدر يكلم حد من اعضاء المنتدى

دا المنتدى ده ليه كبيـــــــــــر برده

بس ساعة الجد ماعرفكوش

_________________
avatar
Admin
Admin
Admin

عدد مساهمات العضو : 668
العمر : 30
الموقع : المنيا - مطاى
الكنيسة : كنيسة آفا قسطور
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://theshepherd.allgoo.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رسالة مبارك للشعب2009

مُساهمة من طرف SAMO في الخميس 11 يونيو 2009 - 8:30

انا بقول عليك اصيل من زمان
من ايام جمال
جمال عبد الناصر مش حد تانى

SAMO
مشرف
مشرف

عدد مساهمات العضو : 177
العمر : 32
الموقع : اسيوط _ديروط
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى